dag 21 - Reisverslag uit Kartung, Gambia van Johan Loijens - WaarBenJij.nu dag 21 - Reisverslag uit Kartung, Gambia van Johan Loijens - WaarBenJij.nu

dag 21

Door: johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

06 November 2007 | Gambia, Kartung

Om 10.00 uur het officieel ontvangst door de jammeh foundation for peace.
Een leuke afsluiting voor het hele challenge gebeuren.
De Gambiaanse televisie zender maakte er een reportage over die later in de avond werd uitgezonden tijdens het journaal.
Na de gebruikelijke toespraken kregen we allemaal een certifikaat als dank voor onze inzet.
Na een drankje en wat koekjes zat het er voor de meeste op.
We gaan vanaf morgen diverse projekten bezoeken die door deze organisatie worden gesteund.
Lijkt ons leuk en je kunt dan goed een oordeel krijgen welke doelen je wild steunen.
Na de middag nog even met wim en mattijs naar hun project geweest.
Een lokaal schooltje die van hun opbrengst van de auto ,het gebouw konden afbouwen.
Toen we naar de waterput gingen kijken zaggen we dat de katrol en de deksel ontbraken.
Hier was geen geld voor maar met een put van 24 meter diep en 58 kleine kinderen besloten wij om die put op onze kosten(lees sponsors) te laten afbouwen.
De mensen begonnen weer te dansen van plezier, dat was leuk om te zien en onder gejuich van iedereen reden we weer verder.
Morgen gaan we naar de andere projekten.

  • 06 November 2007 - 18:05

    Annet:

    Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep Johan en José en natuurlijk de andere teams. Knap werk verricht en inderdaad een goeie auto. Jullie zullen het inderdaad nooit meer vergeten al die leuke reacties van de mensen daar. Geniet van de tijd die jullie nog daar zijn en maak er nog wat moois van. We wachten nog wel op foto's van al die leuke ervaringen.

  • 06 November 2007 - 20:30

    Jo:

    Hoi Jose en Johan,heel leuk dat jullie mij een smsje hebben gestuurd naar het koude nederland. Ik volg jullie nog via deze website en breng maar een paar blikjes zon mee als jullie terug komen dat kan ik wel gebruiken. Nog een fijne vakantie gewenst en groeten aan iedereen die jullie nog zien, Jo, Josine en Timo.

  • 06 November 2007 - 20:36

    Piet Vd Burgt:

    allereerst proficiat met het eindpunt ik ben een collega van hanneke plugers
    en ik ga deze reis maken met op 2 feb, 2008 neem nog wel een keer contact met je op groetjes

  • 06 November 2007 - 23:22

    Hanneke:

    Hoi Johan en Jose,
    geweldig dat jullie het gehaald hebben, zonder stukken en zo. Proficia!
    Geniet nog maar van de activiteiten daar. Zoals je in bovenstaand berichtje hebt kunnen lezen wil mijn collega Piet graag contact met je hebben ter voorbereiding van zijn reis volgend jaar februari. Jullie zullen hem vast adviezen kunnen geven. Maar nu eerst nog heel veel plezier in Gambia. Geniet van de dingen die je overkomen.
    Groetjes,
    Hanneke

  • 07 November 2007 - 08:56

    Ad En Wilma:

    Geweldig geweldig Geweldig
    Een maal voor het team, een maal voor jullie, en een maal voor de jeep.
    Proficiat met het behalen van de eindstreep.Zelfs ik wordt emotioneel als ik aan jullie denk, hoe jullie je voelen op de eindstreep.Dit is denk ik niet uit te leggen als je het niet zelf meegemaakt hebt.Al die dankbare mensen (kindertjes) nogmaals geweldig,en een behouden thuiskomst.
    Groetjes uit valkenswaard,ad en Wilma Daaaaaaaaaaaaaaaag

  • 07 November 2007 - 09:13

    Anne:

    Heej ome johan en tante jose!! heb even al jullie berichtjes gelezen echt super leuk om te doen!!jullie maken echt super veel mee daar en ben echt benieuwd naar jullie foto's!!snap dat jullie soms in n relax bedje willen slapen, maar als je er hier straks in ligt wil je eig weer terug dus geniet maar goed :)Echt goed wat jullie hebben gedaan!nog een fijne tijd daar en zal nu iets vaker reageren :) xxx anne

  • 07 November 2007 - 13:12

    Arno:

    goed gedaan kanjers,trouwens voor de rest ook!!!
    veel plezier en geniet er van op jullie manier. gr. uit m"heeze

  • 07 November 2007 - 17:40

    Ben En Marjo Van Der:

    heeeeeel hartelijk gefeliciteerd kei goed
    van jullie en het hele team.heel goed idee van die waterput.nu lekker ontspannen en genieten en we zijn zeer benieuwd naar de foto,s.heel veel groetjes ben en marjo

  • 08 November 2007 - 09:03

    Elle:

    Hoi papa en mama,
    ik ben op de universiteit aan het studeren. Het is hier koud. Gelukkig heb ik vanavond een leuk feestje!
    Ben blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben maar ben blijer als jullie weer thuis zijn.
    Dit weekend ga ik nog heeel veel werken en dan ga ik het rustiger aan doen want ik heb het zo druk en ik lijk wel een zombie!
    nog veel plezier!
    doehoeiii xx

  • 08 November 2007 - 16:03

    Linda:

    Hor pap en mam!!

    Het lijkt wel of jullie steeds meer aanhangers krijgen! Jullie krijgen steeds meer berichten op de site! Hier in NL alles goed.. Daar ook zo te horen.. Echt grappig dat die mensen zo blij met alles zijn he! Ik lijk vandaag ook wel een negertje.. Ik ging ter voorbeiding voor Aruba even lang onder de zonnebank, miss iets te lang want ik zie bijna zwart! ;) hahaha Ik zeg maar zo beter te bruin dan te wit..

    Kusss!

  • 08 November 2007 - 17:38

    Kelly:

    Super gedaan!
    Gefeliciteerd!!!
    Echt leuk de reacties van de mensen daar.
    Geniet er maar goed van.
    groetjes Kelly

  • 09 November 2007 - 10:18

    Ine:

    Hoi Johan & José,

    O wat geweldig, alleen al om al die reacties van iedereen te lezen, kei gaaf, dat je zoveel kunt betekenen voor de mensen daar,een uitzonderlijk
    fijn koppel zijn jullie, we missen je Johan bij EMC, tot gauw,
    muzikale groetjes, EMC-er Ine

  • 09 November 2007 - 11:48

    Eline:

    Ha die buurtjes,
    Goh wat zijn wij trots op jullie. Mag je gerust een traantje bij wegpinken hoor José. Nog 1 weekje en dan zijn jullie alweer terug in dit koude kikkerlandje.Geniet nog maar volop en een hele goede terugreis.
    GReoetjes Eline, Wim en de mannen.

  • 10 November 2007 - 19:52

    Toos Sengers:

    Gefeliciteerd José en Johan, geweldig wat jullie gedaan hebben.
    Ik wens jullie nog een hele fijne week toe, geniet er maar van want dat hebben jullie wel verdiend.

    Groetjes en tot ziens in Valkenswaard.

    Toos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kartung

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 November 2007

Thuiskomst & foto's

16 November 2007

feest in Nyofelleh (15 november)

16 November 2007

dag 33

13 November 2007

29 dag

09 November 2007

week 1 in Gambia
Johan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 42721

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: