dag 33 - Reisverslag uit Kartung, Gambia van Johan Loijens - WaarBenJij.nu dag 33 - Reisverslag uit Kartung, Gambia van Johan Loijens - WaarBenJij.nu

dag 33

Door: johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

16 November 2007 | Gambia, Kartung

Vandaag komen de 5 andere challengers aan die 2 weken na ons zijn vertrokken.
De groep was met 6 auto s vertrokken maar een stel had het in spanje al gezien en is terug naar nederland gereden.
In de middag nog naar Latria gereden om er de koelkast van Jo en Peter af te geven.
Ze waren er dolblij mee .
Het word gebruikt om er medicijnen mee koel te houden in het ziekenhuispostje.
Ook was het trackingday.
Op die dag komen 500 vrouwen met hun baby s naar het ziekenhuis toe om er de nodige inentingen te krijgen.
De vrouwen hebben op zo
een dag hun beste kleren aan ,het is dan ook een prachtig gezicht.
Het zijn kleren in de meest felle kleuren.
Het was leuk om te zien en het leverd prachtige foto s op.
In de middag nog even gezwommen en later in de avond rond 20.00 uur kwammen de andere moe en onder het zand aan.
We wisselde avonturen uit en gingen om 22.00 uur allemaal naar ons bed.
Want morgen word ons een feest aangeboden voor het schenken van de auto.

• 16 November 2007 - 13:51

Elle:

Hoi pap en mam!
    Morgen komen jullie dan eindelijk thuis! Gezellig! Tot morgen, kusjes!!