dag 18 - Reisverslag uit Dakar, Senegal van Johan Loijens - WaarBenJij.nu dag 18 - Reisverslag uit Dakar, Senegal van Johan Loijens - WaarBenJij.nu

dag 18

Door: johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

03 November 2007 | Senegal, Dakar

Ook in Dakar een rustdag.
Hier is bij team adri heel de vering af gebroken.
Maar voor 50 euro en een mobieltje word het door wat lokale jongens weer helemaal in orde gemaakt.
Ze kunnen hier van niets, iets maken, het is echt ongeloofelijk.
Weer een dag van luieren aan het zwembad, wat hebben we het weer zwaar.
Bij lac rose kun je de laatste etappe van parijs dakar rijden maar we doen het maar niet om de auto te sparen.
Het terrein is te extreem.
Vandaag is dirk van het adri team jarig en er worden s avonds een paar trommelaars voor hem geregeld met een locaal taartje.
Erg zoet maar wel lekker.
Dirk geeft nog een rondje want hij heeft de pot toch in beheer.
Morgen naar Gambia.

  • 03 November 2007 - 11:17

    Hanneke:

    hallo daar, zo te lezen loopt het allemaal nog lekker, met af en toe een dipje dan. Zal ook niet meevallen zo'n barre tocht.
    Maar er is ook nog wel tijd en gelegenheid voor feestjes begrijp ik. Heb je zeker ook nog wel mondharmonica gespeeld Johan? Zelfs trommelaars worden er geregeld. Die had ik ook wel willen zien en horen!
    Heel veel succes en toch ook nog veel plezier tijdens de laatste etappes in Gambia.
    groetjes,
    Hanneke

  • 03 November 2007 - 18:48

    Linda:

    Hey pap en mam!

    Ben blij dat ik weer wat van jullie hoor! Duurde dit keer wel erg lang! Vandaag heb ik voor het eerst sinds jullie weg zijn Elle in levende lijven gezien! ;) Kun je nagaan hoe druk we het allebei hebben he! Niet eens tijd voor elkaar! ;) Ik ben vandaag met Elle en Paul weeste Lunchen in cafe Bolle waar we ook altijd op stap gaan in Tilburg.. Was erg gezellig.. Ik moet dinsdag naar de tandarts dus dan ga ik meteen mijn zomerkleren en koffer thuis ophalen, want over 1,5 week ga ik al naar Aruba!! Paul en ik hebben er super veel zin in! We kunnen bijna niet meer wachten!

    Ben toch wel weer blij als ik jullie na mijn vakantie weer zie want ik heb jullie toch wel gemist hoor!!

    Ik zat te denken he.. ik kom 26 November thuis van Aruba.. Ben zo rond 17.00 uur in Tilburg.. Ik dacht miss hebben jullie zin om me op te halen en dan kan ik bij jullie komen slapen.. Want ik hoef toch pas die volgende dag om 15.00 uur te werken..!

    Laat maar weten of jullie dit een goed plan vinden.. We smsen sowieso nog..!

    Succes Kusss!!


  • 03 November 2007 - 19:26

    Harrie:

    Gelukkig. Alles gaat nog goed. Hou de moed er in jongens. Succes verder.

  • 03 November 2007 - 20:00

    Sanne:

    Hee pap en mam!
    Klinkt super leuk allemaal!
    Hier begint het ook HEET te worden!
    Maar eigenwijze ik, (zoals elk jaar in de zomer) had me weer eens niet genoeg ingesmeerd.. schouders en nek verbrand! zo rood als een kreeftje!
    Dus jongens daar.. noem me geen bleekscheet meer!

    Vandaag nieuwe huisgenoot van 55 jaar :P
    Ben benieuwd!

    Nou nog heel veel plezier,
    Geniet er maar van :)

    xxx
    Sanne

  • 03 November 2007 - 20:50

    Leo:

    hey Johan en Joze hier nog een berichtje uit Bladel ik was het nieuwe nummer Fleurette aan het spelen of leren Marrij
    fluit het al mee als een kanarie maar nu moet ik toch wel alleen gaan zitten ander
    moet ik ze naar de grote beek brengen.
    ik dacht laat ik nog eens een berichtje sturen.
    Maar ik neem aan dat alles met jullie goed gaat zoals ik lees .
    Johan en Joze en mede reisgenoten vol houden.
    de groetjes van Leo en Marrij

  • 04 November 2007 - 12:31

    Johan Carin:

    hoi luitjes.
    wij volgen jullie trouw op internet.
    hier gaat alles gewoon z'n gangetje.Het is alleen warm voor de tijd van het jaar 15 graden in november.Is het eindpunt al in zicht? groetjes en tot ziens.

  • 04 November 2007 - 19:48

    Motorclub De Vriende:

    hallo jose en johan
    wij zitten met de hele club bij ad en wilma aan de bok bieren hoe gaat
    het met jullie een heel avontuur stoer hoor .groetjes en nog een hele fijne tijd daar leo en francien . ria en jan wensen jullie nog een fijne tijd en een behouden thuiskomst.

    Jose en Johan
    Jullie weten niet wat jullie missen
    hier in Valkenswwaard op de bokavond
    bij Wilma en Ad. Het is hier erg gezellig en weer heerlijke hapjes verzorgd door Wilma.
    Frank en Henriette wensen jullie nog een hele fijne reis, we horen straks alle verhalen wel als jullie weer thuis zijn.
    Groetjes.

    Ha die Johan,
    is alles goed daar?
    Zoals je intussen wel weet zijn de zuipers weer bij elkaar en gaat het goed met de Bok van de locale toeleveranciers.
    Hoe is het daar en gaat alles goed mey de grote trip?
    Het is jammer dat ik de voorbereiding niet goed heb mee gekregen door prive omstandigheden, toch een fijne trip toegewenst en maak er een onvergetelijke toer van.

    Groeten Godelie en Hans.

    Hallo luitjes,
    hier een groet van Piet en Dimph.
    We missen jullie op de Bokavond.
    Fijne trip en tot ziens bij ons.

    Groeten Dimph en Piet.

    Beste José rn Johan,
    Het typen valt niet mee na de nodige "Bokjes"
    Veel plezier en ik hoop dat jullie veel wilde verhalen kummen vertellen over jullie ervaringen.

    Groetjes Ton en Frans Veraa.

    he ouwe darter rijdt die jeep nie in de poeier anders hebben die allochtone er niks an. cu maarten en lies we vatten no g ff een bokje op de goeie afloop
    groetjes maarten

    hoi luitjes
    hoe is het daar .al schon klein negertjes gezie [jose en grote?]
    hebben net afrikaans gekookt namelijk kikkerbilletjes. ben je al aan rust toe ?
    groetjes vanuit een kouw nederland.

    karel en gerie

    ps een grote knappe voor mij alla umberto tan en voor karel een dikke met toepkont meebrengen

    er zijn er nog twee die bang zijn dat hun stoel weg is als ze opstaan raden wie klaas en wil ook groetjes van deze twee mannen we zitten aan de kikkerbilletjes en genieten van wilma der kookkunst groetjes en een dikke knuffel van ons leo en francien

    benblijasgetrugbenteindelikwirnormaalvolk

    hoi johan en jose
    ja zo als je al gelezen hebt is het hier een te gekke boel, maar dat is natuurlijk niet te vergelijken met wat julli aanhet doen zijn. wij hebben een kei gezellige avond gehad , en zoal je ziet zijn we jullie niet vergeten.
    ik mail je morgrn wel weer als het hier wat rustiger is veel sucses met de rest van de trip.
    Tot gaw veel liefs Ad enWilma

  • 04 November 2007 - 22:21

    Martien:

    Hoi johan en joze het gaat allemaal redelijk goed zo te lezen .Na enkele dagen ben je op de plaats van bestemming. En is het goed slapen achter in de jeep bovenop de planken.Heb je ook nog geoeffend op je mondharmonica wand het optredenstaat voor de deur.Ik ga nu sluiten De groeten Martien en Mien

  • 05 November 2007 - 10:20

    Vol Neef :

    hallo jo en jo grandioos wat jullie doen nog veel plezier en kijk uit met die babaloebas gr a en b en de coniferen knipper

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Senegal, Dakar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 November 2007

Thuiskomst & foto's

16 November 2007

feest in Nyofelleh (15 november)

16 November 2007

dag 33

13 November 2007

29 dag

09 November 2007

week 1 in Gambia
Johan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 42713

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: