dag 9 - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Johan Loijens - WaarBenJij.nu dag 9 - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Johan Loijens - WaarBenJij.nu

dag 9

Door: johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

22 Oktober 2007 | Marokko, Rabat

Om 7.45 vertrokken en we zitten nu op een saaie weg richting kust.
Een grote vlakte zo ver je kijken kunt met af en toe een dor struikje.
Je komt hier regelmatig road stops tegen daar staat politie die vragen naar alle gegevens,maar gelukkig hebben wij thuis 40 registratie formulieren gekopieerd,dat gaat stukken sneller.
Je komt langs de weg regelmatig verkeersborden tegen met opgepast overstekende kamelen.
We rijden nog steeds op de saaie weg maar nu zien we de zee.
Als we een strandje zien waar we een foto willen maken rijden Peter en Jo vast en als wij proberen om voor hun te komen rijden wij ook vast.
De bodem van de auto ligt op het zand.
Dat word de auto uit graven een heel karwei waar we met zijn alle 20 minuten mee zoet zijn.
Het levert wel mooie foto s op.
En het word nu steeds warmer 30 tot 35 graden.
Op een parkeerplaats zetten we in een storm ons kamp op.
We proberen nog te internetten maar er was maar 1 computer en het stonk er als een oordeel.
S avonds krijgen we een S.M.S je van sjef,sjef en els dat ze 2 kapotte banden hadden en we besluiten om ze morgen te gaan helpen .
Alleen staan ze 250 Km verder op.
Een geluk er is maar een weg.